BILDER FRÅN 08 :)


Hihi,här får ni några gamla bilder på mig! ENJOY :)


08



08


08
är på liseberg där :)


08
sitter på lunchen i min förra skola (stenkulan).


08
sitter i bilen & roar mej med att ta egobilder.

gammal bild på mig x)
sitter i kapprummet på min förra skola (stenkulan).


08
sitter i soffan hemma hos pappa.


08
PUSS :)


08
höhö :B


08
har för mig att jag tog kort innan jag gick och la mig x)


08
nej,jag var inte alls fjortis där inte (A) nej,nej.


08
inte här heller :)


08
hihi


08
me goes fjortiz ;)


08


08
i mitt gamla klassrum.


08
oh,tjusigt! ;) haha

haha,nu har ni sett rätt många bilder på mig från 08 :) 
nästa gång kanske det kommer ännu äldre vem vet.. ;)

Puusss.

 








Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0