Trevlig studentfest!



TJOTJO.
Det blev riktigt kul på studentfesten jag var på igår.
Inte liite hälsande.
Haha,det kom folk på rad och jag & några till bara:
hej jag heter... det sa vi till alla ^^,
Haha,det va lite kul faktiskt!
I början kan jag tycka att det var lite lång tråkigt!
Men sen blev det bättre.
Flummade lite med min låtsas pappas syster,
vi började sjunga en del schlagerdängor!
T. ex. "Diggiloo diggiley"
Det va skoj :D
Sen fortsatte vi med "min jojo" eller va den nu heter :P

När vi skulle åka hem blev det mycket kramar! (:
Det gillar vi.

Blev en lyckad kväll igår!


Kommentarer
Postat av: patricia<3

klänningen är riktigt najjs! :D<3

2010-06-30 @ 20:30:08
Postat av: Veronica

Taxi! :D:D<3

2010-06-30 @ 21:14:24
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0