tjaaa alla goa & glada.

har jobbat som vanligt då,men efter det kom jag hem och la mig på sängen med en bok (a)
fast inte långt därefter skulle jag och mamma ta tåget in till stan,för att hämta mina nya glasögon & solglasögon! :D<3
det tycker jag var liite niice!
snygga är de oxå.
dock tar det tid att vänja sig vid dem.
men snart så :) hihi.
efter att vi hade hämtat och betalat för dem,stack vi in till nordstan och shoppade lite kläder till lilla mej (a)
kommer lägga upp lite bilder på mina fynd + mina nya glasögon & solglasögon :) :thumbup:
ENJOY PEOPLE! :D 


hihi,en glad prick på denna lilla jord :)


älskar mina nya glasögon!...


även mina solglasögon!!


I know I'm cool ! :cool:


haha,jag ser ut som en jävla kyckling eller något.


oh,yeeahh ;)


;)


;)

det var allt för idag.
see ya.
Pusspusss. ♥


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du gillar verkigen dom glasögonen va ? :D <3



dom e najjs(aa)(y)

2010-06-30 @ 20:32:43
Postat av: Veronica

yes,I love them! :D<3 hihi,vrf tror du det?

yeah,I know! tack (a'<3

2010-06-30 @ 20:58:32
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0