En dag på stan!

MORSNING KORSNING!
Idag har jag harft en helt underbar dag!
Stack in till stan med sandra efter skolan,samt Ramona & hennes kompis hängde på (:
Trevligt,trevligt.
Vi va inne på H&M,kollade efter bh till mig.
Jag hade beslutångest när jag skulle väja mellan 3 lika fina.
Så tillslut bestämde jag mig för att ta alla 3.
Bra att slippa välja bort.
För då hade jag säkert varit där än skulle jag tro x'D<3 Haha!
Jag & Sandra kollade oxå om vi kunde hitta några skor till henne,
som hon hade sett på internet.
Men vi hittade inga!

Allt var hur bra som helst,förutom att det va tight me tid :(
Skulle ju till min sångpedagog efteråt.
Men nästa vecka ska vi försöka igen! :D<3
Då kommer vi säkerligen ha mycke tid tillgodo.

Iaf när jag hade kommit fram till min sångpdagog.
Började vi prata om allt som hade hänt sedan vi träffades.
Fast vi pratade INTE bort hela lektionen direkt,men bra nära ;)
Jag blev jätteglad när Gine säger att jag har utvecklats!
*Hela jag blev jättestolt*
Är lite stolt fortfarande måste jag erkänna.

Nu ska jag snart sova.
Puss&kram,så syns vi säkert imorgon.
<3

 Måste göras om sötnos :D<3


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0