Stekt på stranden (Y)

Stekt på stranden (Y)

Heej alla glada!
Idag stack jag ut med pappa till stranden.
Det va hur skönt som helst att bara ligga & steka i solen. (a)
Men man får vara nog försiktig när solen öär så stark som den är :O
Därför hjälpte pappa mig att smörja in ryggen,
samt där jag inte kommer åt med solkräm.
Resten tog jag själv. (:
Dessutom vände jag mig då och då för att minska risken att bränna mig!
För jag vet sjäkv hur det känns när man bränner sig rejält.
Gjorde det misstaget en gång när jag va i Brännö med min förra klass.
Inte alls något man strävar efter! :(
Usch säger jag..
Men idag brände jag mig INTE! =D

esten av kvällen har att erbjuda.
Just nu sitter jag inne på spotify & lyssnar på Carole King =)
Hon är riktigt bra!

Men nu har inte jag ngt mer att säga.
Mer än sköt om er alla,så ses vi snart igen (:
Pusspuss alla läsare.
Tror inte jag har så många..men ändå ^^,


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Låter asgött ju :D<3

Hatar att bränna mig -.- men göre aldrig hemma, bara vid havet :o haha!

2010-06-05 @ 20:29:31
URL: http://www.cassandrababy.blogg
Postat av: Veronica

Kan man lungt säga :D<3

Ja,usch!

Nä,det är ju vid havet som solen är som starkast :O Höhö!

2010-06-05 @ 21:15:32
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0