snart far jag & min familj några mil härifrån!

TJO,TJO!:D
jaha,idag har jag då jobbat som vanligt..
från klockan 09.00-16.00.
vi hade midsommarfirande,dansade runt en midsommarstång.
ett typ av tivoli hade vi oxå :)
där barnen fick papperslappar där det stod 5 kronor eller 20 kronor osv.
med dem skulle barnen betala så mycket som det kostade på varje gren,t. ex. att lägga mål i innebandy kostade 5 kronor.
såg ut som att barnen hade väldigt kul!
när man vinner får man godis som vinst,samt chips m.m.
så barnen var la antagligen som små rund trinda grisar när de kommit hem. :)
men gott är det ju iaf.

nu sitter jag och lyssnar på lars winnerbäck & chattar.
det är liite trevligt. :)

men nu har inte jag ngt mer att säga.
mer än puss&kram till er alla. ♥


see you soon'

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0