sitter hemma hos natta (:

Jag&natta skulle egentligen åkt till stranden,onsala.
men det blev för kasst väder.. :(
hatar regn !
det gör mej på depp humör.
speciellt NU när jag & natta ser att solen lyser som satan utanför..
arghhh !
vi hinner inte ens vara ute och sola,för jag ska snart hem och äta :( :thumbdown:
*bölar* :'(
nu har jag inget mer att säga mer än att det kommer komma upp lite bilder från våran dag igår (:
Enjoy! :D<3

natta bjuder haha :P
så jävla sööt! :)

hetisaaaar


nattas specialareeee ;) jordgubbssmothie :) lite mer mmmmmm i livet ;) haha


veronica bjuuuuuder :p sweet/ natta

träffade nattas lilla bebis på fyra ben för första gången igår. naaw :)
ozzy buuuus (L) hans gulliga smeknamn ; BOSSE :D haha

natta på blden :thumbup:  JAG ÄR STOLT FOTOGRAF ! :D

haha HALSAR JORDGUBBE SOM SITTER FAST I GLASET ! BJUUUDER :D

;) :D

mummmssss :D

ÅÅÅÅÅH natta bjuuuder ännumer :D

 
seeyaaaa♥ :thumbup:


Kommentarer
Postat av: Josefine

Är du säker på att det bara var en smoothie? ;)

2010-06-20 @ 19:14:49
Postat av: nathalie

haha ja det är säkert :D

2010-06-20 @ 19:18:09
URL: http://natttastyyle.blogg.se/
Postat av: Carina Wickman

Gillar ni jordgubbar??

2010-06-20 @ 19:26:01
Postat av: Veronica

jamen,det är klart jag är säker på det :D

2010-06-20 @ 20:33:42
URL: http://veroniicapettersson.blogg.se/
Postat av: Veronica

ja,mamma vem gör inte?! :D

2010-06-20 @ 20:34:11

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0