400 kronor till dig...

En kille går över till hans kompis hus, ringer på klockan och hans fru öppnar.
- Hej, är Tom inne?
- Nej, han gick till affären.
- Okej, har du något emot om jag kommer  in och väntar?
- Nej, absolut inte, kom in.

De sätter sig ner och hans vän säger.
- Du Nora, du har de snyggaste brösten jag har sett.
Jag ger dig 200 kronor för att få se ett.
Hon tänker på det nåra sekunder, och tänker ja men varför inte.
- 200 kronor då.
Hon öppnade BH:n och visade han det ena.
Han tackade och la200 kronor på bordet.
De sitter ett tag till och Chris säger.
- Du, du hade sjukt snygga bröst, du får 200 kronor till om jag får se ditt andra också.
Nora funderar, men tänker igen men varför inte.
- Okej då.
Hon visar honom båda brösten, och får sedan 200 kronor till.
Efter det säger Chris att han inte har tid att vänta tills Tom kommer hem igen.
Så han går hem till sig.
Efter ett tag kommer Tom hem och hans fru säger:
- Du, din vän Chris var här.
Tom tänker efter och säger sedan:
- Jaha, lämnade han mig de 400 kronorna han var skyldig mig?

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0