varit ute med en söting till vovve!

jag testade stanna,sitt och ligg.
ligg var det som gick sämst..
men tillslut så gick det,gäller bara att ha tålamod och INTE ge upp!
ägaren blir glad varje gång jag kommer.
eftersom hon själv inte alltid hinner gå ut med henne.
hon har en bebis på 5 månader.
bra att jag kan komma & hämta henne. :)
brukar oftast ta ut henne vid 20 tiden.
det är roligt för vovven blir glad när jag kommer. :D
hon var jättesprallig och glad idag!
kanske lite för sprallig,eftersom hon springer iväg..
men men, det hade ju oxå varit triist att ha en hund i släptåg.
så man får inte klaga.

nej,nu pallar inte jag skriva mer.
ska lägga upp ett klipp på dagens artist/låt istället.
byyeee!








Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0