tillbaka från danmark

ohhh, shiit vad jag spelade på banditerna asså.
roligt när man vinner ju!
hade fått 50 kr av mats för att spela för.
tog faktiskt både dit resan och hemresan innan jag hade spelat upp det.
känner mig liite stolt! (a)
sen blev de till att växla in två guld 10: or.. hade även en tjugolapp,men den försvann bara helt plötsligt :O
men aja,har säkert glädjt ngn själ som hittade den. :D that's good! :thumbup:
har varit en riktigt lyckad dag!
tack till alla som var med.
här kommer bilder från resan:


amanda. :)


amanda & jag. :)


amanda&mor sin.


HAHAHAHAHHA,ANNA BJUUUUUUDER! :D 


HAHAHHAHAHHAHAHHAH!


min GOA "mormor". :D


amanda and her mother.


hihi, "MORMOR"!


hihi,mamma & "mormor är ju bara för sööta!! :)

JAG OCH ANNA LEKTE FOTOMODELLER UPPE PÅ DÄCK! ;)












det blåste änna lite.


jag som sa att hon skulle hålla så.


PUUUUSSS. 


me knaas.




vadå se helt gravid ut ? :O hahaha.



EFTERÅT






jag&anna! :D - *smile*
















andreas.


tjolahooooopp!


andreas & anna. :) riktigt sööta.


hihi,sööööt!




















 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0