här kommer bilder från i lördags :)

hemma hos sven.


pappa kör fyrhjuling (fick åka med sen).


här sitter jag bakom pappa på fyrhjulingen. :) nice !


sita gumman !!
så jävla sööt..


har för mig att katten heter smulan.
sööt iaf. :) fast lite busig,den ville leka med mina ben.. ;)


här ligger den minsann och lurar..


omg,riktigt nöjd med bilden måste jag ju säga!
smulan kollar nästan in i kameran.


åhhh,sita!


så här ser det ut där sven bor.
det växer och frodas. haha. :)


tycker själv det är en fiin bild.


lite busch..


hihi,söt disel. ( vet inte hur han vill stava sitt namn tyvärr).
chansade drf bara.


den här bilden är tyyp bäst!
räcker ut tungan åt mig.

sådär nu har ni fått se hur min dag såg ut.
tycker dock det kan vara lite långtråkigt där,
finns inte mycke att göra. dessutom har man knappt ngn täckning på mobilen när man kommit dit..
det är ILLA ! :( men jag överlever oftast ändå. :O

puuuusss alla goa & glada Människor.
ha det göttttt. ♥





Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0