filmer + skolångest för saras del

vi såg "twilight".
sen när den var slut gick vi upp för en paus, skickade då istället musik från våra mobiler!
sen efter ett tag fortsatte vi våran filmkväll med "remember me". :) har sett den 2 gånger i rad nu!
kommer nog inte se den på ett tag nu.. haha. :P
efter det gick jag in i mitt rum, kände en stark doft av att mats var ute och svetsade..!
sen stank det i resten av hela huset... :S inte nice.
men mamma öppnade ytterdörren åt oss.
så det blev att vi satt där och hängde istället, tog upp dåliga minnen vi har ifrån våran gamla skola..
dessutom hade sara en väldig skolångest. jag har nog aldrig sett henne så depp faktiskt. :(
hon satte på depp musik! så här såg det ut.


naw,sara.. :( :(
shit,vilken ångest hon hade asså..


fast här kände hon att hon behövde peppa upp sig lite!
blev drf pepp musik istället för deppmusik. :)

tack för en härlig dag me dig!
love you. :)<3

hoppas ni haft en lika bra dag/kväll som jag har haft. :)
puuuss på er. ♥







Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0