NU BÖRJAR IDOL !



Jag älskar verkligen det programmet. Förutom Alexander Bards tykna och onödiga kommentarer.. Dem är bara FÖR mycket! Men jag har sagt vad jag tycker om honom i ett tidigare inlägg. Behöver inte ta upp det igen.

Sitter och chattar med min älsklings Sanna på MSN. Hon brukar aldrig vara inne där. Men helt plötsligt ploppade en ruta upp att just hon hade loggat in.. jag ramlade ju nästan av stolen måste jag erkänna. :) För det är långt ifrån varje dag som sagt! Men snart måste jag tyvärr vinka hej då. Men vi ska antagligen vara med varandra i helgen om inget annAt kommer i vägen för oss. Så då kommer våra munnar gå i ett!!! Båda älskar att prata! Så det bLir väldigt ofta att vi lyckas prata i munnen på varandra.. :D HAHA!

Kommentarer
Postat av: anna

sv: haha nu får ja ju tänka till >.< ja är ju 19 nu å ja minns att ja fyllde typ år en söndag å så gick vi ut fredagen ja å några äldre kompisar då de var typ ålle heter de å de är typ "skolfest" eller ja å så är baren öppen för 18 plus så vi drog dit å ja de var kul :D ja minns att ja surade en vecka för cidern var så dyr xD

2011-09-19 @ 20:35:07
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0