Nästan uppe med tuppen änna !


Tagen i Malmö.

Vaknade tidigare än väntat. Mobilen hann inte ens ringa. Men hörde också att mamma & Mats skulle åka iväg. Gick upp och kollade på tavlan det var Ullared de hade planerat att besöka. Och jag behövde snacka med mamma om att jag ska träffa ngr kompisar. Det var faktskt en asgammal klasskompis som bjöd in mig till hennes kompis via sms igår. Så klockan 21:00 ska jag vara där. Ser fram emot detta. Sover över hos pappa sedan för det är närmast därifrån. :) Slipper åka tåg då. Asskönt!

Snart ska jag in i duschen. Sedan äta frukost och fixa mig i ordning för att dra mig till stan & repa med kören som jag nämde igår (idag). Ni får ha en toppen dag sötnosar! För det ska jag ha. :D


Kommentarer
Postat av: anna

sV: min kväll var mer än toppen :D!



vad söt du är :D!



hahaha de kan ja tänka mig :D!

2011-09-17 @ 13:49:58
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0