Mobil inlägg - softar på tåget

Nu har jag fixat en praktikplats där jag ville jobba. De lät iaf väldigt intresserade! De skulle höra av sig snarast möjliga! Så nu håller jag båda mina tår och timmar för att det går vägen :D Gjorde mitt allra bästa, kunde inte göra det bättre! Hoppas hoppas!! Btw, snart är jag framme i Göteborg. Resan gick otroligt fort idag! Helt sjukt! När jag är sen är framme vid skolan ska jag äta bamba. Efter det blir det ngr timmars väntan på att repet ska dra igång! Längtar! Är så jäkla taggad <3 Hoppas alla ni mår BRA idag!! För det gör jag :)

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

sv: alright, själv så hade ja matdag igår sedan blev det dans på kvällen annars inte så mkt :) har missat det totalt! haha planer i helgen? ha en bra torsdag!

2011-09-01 @ 12:16:49
URL: http://guevacci.se
Postat av: MADDES

Igår kväll var jag ute och tog några öl med mina vänner. Gör du nu?

2011-09-01 @ 19:17:24
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0