Mobil inlägg - softar på tåget

Dunkar självklart musik i mina mindre bra hörlurar. Men så småningom kommer mina nya KossPro hörlurar (vita). Beställde hem dem igår! LÄNGTAR :D Men iaf, har haft en jättemysig dag med min vän, Amanda. Lite bilder kommer när jag kommit hem och har ätit mat. Vi gjorde inte ngt speciellt direkt.. Vi satt och fikade på Ecpresso House och tjötade en massa. Jättemysigt, verkligen! :) Förutom det testade vi lite olika spårvagns linjer! Tog första bästa och skulle utforska vart vi hamnade. Väldigt spontant, men det gillar vi!

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram

2011-09-10 @ 18:48:39
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0