Ingen är värd att utsättas för detta !!

Han pekade och ville prata en stund

Hej, jag heter Kayli och är 18 år gammal. För några år sedan, när jag var 13 år, hände en sak som jag fortfarande har svårt att förlåta. Jag vill heller inte förlåta, så det är kanske inte så konstigt.

Jag gick i 7an på en stor kommunal skola i Göteborg. Min familj var fattig och jag hade inte mycket, men jag hade många kompisar på den skolan och var en hyfsad lycklig trettonåring. Jag var ganska snygg och hade lagom stora bröst.

En dag hade vi en vikarie på skolan. Han var snygg, riktigt snygg. Jag kommer ihåg hur jag fantiserade om hur vi hade sex. Jag jobbade inte på hela lektionen utan fnissade och viskade med de andra tjejerna i klassen. När vi skulle ha håltimma pekade han på mig och sa att han ville prata en stund. De andra tittade avundsjukt på mig och gick ut. Nu var det bara vi i rummet. Han började med att säga att jag var fin. Jag tyckte det var lite konstigt att han sa det, så jag började gå emot dörren. Han drog dock mig i armen och lyfte upp mig på ett bord. Han tog av mig alla kläderna så att jag stod helt naken. Jag försökte skrika men det kom inte ett ljud. Han låste dörren och gick sedan fram till sin väska. Han tog upp en kamera, knäppte några bilder. Han sa till mig att smeka mig själv medan han började filma. Jag gjorde inte det och då blev han arg. Han ställde kameran på ett bord och gav mig en örfil. En hård örfil så jag föll ner på knä. Han tryckte in sin hårda och stora kuk i min mun och stötte in och ut. Efter ett tag tog han tag i mig och la mig på bordet igen, han slickade min fitta. Jag ville inte, men jag tyckte att det var skönt. Jag blev arg på mig själv och försökte trycka bort honom, det var lönlöst. Han var stor och jag var liten. Han knullade mig försiktigt och skönt tills jag kom. Han gjorde mig inte illa men jag ville ju inte. Han började regelbundet hämta mig efter skolan och vi åkte hem till honom. Han gjorde det alltid så att jag skulle tycka om det, det äcklade mig. Av filmerna han la upp fick jag 50 % av intäkterna. Jag visste att jag gjorde fel men han var snäll och jag kunde äntligen köpa nya kläder och grejer jag ville ha.

En dag förändrades den snälla mannen. Han hämtade mig som vanligt och vi åkte hem till honom. Men det var fler människor där. De våldtog mig hårt, om och om igen, flera gånger var. Jag skrek och bad dem att sluta, men de slutade inte. När de var klara tvingade de mig att lägga mig i mitten och krypa runt på alla fyra och så jagade de mig och våldtog mig ännu en gång. Till slut gick dem, efter en hel natt. De var cirka 20 personer. Jag sprang hem, grät och grät. Jag hade bestämt mig för att jag ville dö. Men först skulle de jävlarna få sitt straff. Jag gick till polisen och de hjälpte mig, men bara en man kunde straffas.

Min kurator hjälpte mig igenom allt och nu lever jag mitt liv så gott jag kan. Jag har flyttat och lever under skyddad identitet. Akta er för äckel. Ni vill inte bli som jag.

Reflektion: Det här är fruktansvärt att läsa.. jag mår näst intill bara dåligt. Men glädjer mig att hon iaf sökt hjälp och lever ett någorlunda så bra liv nu. Men hennes förflutna kommer alltid komma ikapp henne. Detta är inget man glömmer i första taget, fastän man vill. USCH, lider med denna tjejen!

Källa: http://detfinnsandra.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Ulrik Munther fánblogg!

Det är hemskt!

2011-09-09 @ 23:40:34
URL: http://ulrikmuntherforever.blogg.se/
Postat av: ida

åh så hemskt!

sv: tack så mycket!

ja missa idol alltså , fan.. ja har träffat gamla kära vänner:)

2011-09-10 @ 00:33:07
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack:D jag hoppas det går bra!

2011-09-10 @ 09:23:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: anna

ssv: å fy helvete va hemskt text! kastera asen ursäkta om de verkar hårt mot dom men ja tycker faktiskt de, iaf om dom utsätter andra människor för de å speciellt barn

2011-09-10 @ 11:20:45
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: Sasha

Men fy så hemskt att läsa! Men tur att hjälp finns. HAr du sett filmen "Trust"? om inte så tycker jag du ska se den, den är riktigt hemsk och berörande men man fattar verkligen efteråt hur människor kan vara.



Sv; Dett var ritkgit roligt.

2011-09-10 @ 11:37:04
URL: http://sashas.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0