Har sjungit i ca 2 timmar today !


Kan ni se vem denna skönheten är eller ?

Hehe, åt även skorpor efter det. Jättegott verkligen! :) Innan det kollade jag på en asgrym konsert med Celine Dion som pappa har lagt på DVD. Och den ska jag få ! Är lycklig tjej. Hon är så fruktansvärt bra. Hennes röst går inte att beskriva med ord egEntligen.. men den är iaf helt MAGISK det är en sak som är säker! Angående sången då. Ärligt talat orkar jag inte rabbla upp vilka låtar jag sjöng, det var alldeles för många. Det kommer typ ta hundra år eller ngt. Så neej tack !

Hoppas ni också haft en bra fredag !

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv : glad jag blir ! :)

2011-09-03 @ 10:05:14
URL: http://hansoo.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0