Veronica tycker till om idol finalisterna !


Mycket mumsigt med klubba må jag säga !

Kvällens idol finalister som jag tyckte levererade bäst var Robin & Molly. Dem besitter sådana proffsiga röster, det vet man ju redan sedan innan. Helt sjuukt! Men de framförde sina låtar otroligt braa! Och jag menar Bagges kommentar till just Robin "Du skulle kunna vara med i "American Idol" för du är så jävla bra!" Det säger en hel del! Samt kommentaren "Du har en röst precis som Adele".. Eller ja, iaf ngt liknande var det. Minns inte alla stavelser.. ;) En annan som inte hade sina odds på sin sida i kväll vill jag också uppmärksamma och det är ingen mindre än... Moa ! Trots att hon var jättehes så gav hon allt. Plus poäng för det. Oroligt duktig är hon dessutom!! Gillar hennes röst & stil. Hon påminner faktiskt lite om förra årets idol, Mariette.

Kommentarer
Postat av: SANNA

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu!

Missa inte chansen att synas inför ca 1000 läsare, lycka till! :)

2011-10-08 @ 22:33:42
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0