Trivs att jobba med barn !


Dessa bilderna tog jag alldeles för en stund sedan ut från fönstret.

Jag har alltid fått så bra kontakt med barn. De brukar oftast fästa sig vid mig. Så det är ju extra kul! I dag fick jag hjälpa en tjej och skriva i hennes loggbok. Då skrev jag att vi hade bakat kola kakor. Sedan på rasten gungade hon med en annan tjej. Lite senare hade vi även rytmik och musik.

Hahaha, på rytmiken var det en liten gosse som flörtade med mig. Blinkade med ena ögat och höjde även på ögonbrynen.. ;) Hur charmigt som helst! Men jättesprallig, han kunde inte sitta still. Det händer nya saker hela tiden. Får se vad nästa vecka har för spännande att erbjuda. För ingen dag är den andra lik. Ibland vill de och tvärtom. Så är det. :) Hoppas ni också haft en bra dag i dag !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0