Hemkommen från Danmark för ett bra tag sedan

Det var inte jätteroligt. Men alltid skojigtgt att besöka städer som man annars inte brukar ta del utav. Men det hade nog varit mer givande om jag inte var sjuk - förkyld, halsont, ont i huvudet. Ja, som ni säkert förstår inge vidare! Men det känns iaf som att det blir bättre för varje dag. Så hoppas att jag snart blir frisk! Måste koncentrera mig på pluggandet och sången! Har inte sjungit seriöst på ett bra tag nu. Känns helt hemskt... Dessutom har jag 3 prov nästa vecka. VILL BLI FRIIIIISK NUNU!

Här kommer lite bilder från min helg:



Denna köpte mamma och Mats när de var inne och handlade i Malmö. Asnice. För jag älskar verkligen detta albumet. Blev förälskad från första stund jag lyssnade på Spotify! ♥ Men fick dock betala för denna när jag kom hem. Men det gör inget för vet redan att den är super!


Melissa Horn - "Innan jag kände dig"
Kan jag rekomendera alla starkt att köpa! Ni lär inte ångra er om ni nu gillar Melissa Horn.. :)

Nu ska jag svara på alla era kommentarer. Puss!

Kommentarer
Postat av: anna

sv: åh va najs :D hade ja bott närmare hade ja lätt köpt av er :D! vilka härliga bilder (:

2011-10-01 @ 22:15:16
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: anna

sv: ja men eller hur :D!



hoppas att du har haft en awesome lördag :)

2011-10-01 @ 22:22:28
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0