En otroligt seg lördag..



Har typ inte gjort ett dyft.. Bara slappat och haft mig. Det händer typ inget roligt i mitt liv just nu. Men nästa vecka blir det andra grejer - Kören, Bamboo & Postkodmiljonären. Hoppas även att min lilla sötnos Sanna dyker upp. Men det är inte alls säkert. Men jag håller iaf alla mina tummar och tår.. :D Dessutom redan i morgon ska jag till mamma, men innan det ska jag möta upp en kör kompis i Göteborg och sedan ska vi hem till mig. Och efter det ska hon hjälpa mig att sälja NewBody. Det kommer blir roligt, alltid desto roligare att gå runt två stycken och försöka "sälja sig in hos folk".

Hur har eran lördag varit/sett ut hitills?

Kommentarer
Postat av: anna

sv: haha de var min kompis ja va på den första bilden :P



haft en bra helg då :D?

2011-10-29 @ 22:04:58
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: Ida

jag ska plugga lite, och käka gott medans sambon jobbar natt =)

2011-10-30 @ 20:03:53
URL: http://thoursie.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0