Först har jag kollat på "Idol", sedan sjungit en massa låtar !



Kvällens favoriter var:
Amanda F och Molly. Men även Robin och Amanda P levererade. Det gjorde inte Moa däremot eftersom hon hade valt helt fel låt, hennes soul röst kom inte fram i den. Vilket var riktigt synd.. För hon har en riktigt go röst att lyssna till annars. Jadu, vad har jag att säga om André? Tycker inte han platsar där längre. Han kan inte nå upp till de andras nivå.. Så jättebra att han åkte ut i kväll!!

Dessa låtarna sjöng jag i dag:

"Everytime We Touch", "Another You" -
Cascada
"Baba Wethu" - Star Choir
You've Got A Friend" - Carole King
Du Vet Bättre Än Jag" - ur filmen "Drömmarnas konung"
"Jul" - Snowstorm
"Against All Odds" - Phil Collins
"Dont Stop Believing - Journey
"When You Say Nothing At All", "Baby Can I Hold You" - Ronan Keating



Kommentarer
Postat av: Lisa Narveby *w*

Vem hejar du på i Idol? :D

2011-11-13 @ 14:24:29
URL: http://liseeens.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0