Toppen bra vårkonsert !

Dock är inte bilderna ifrån kvällens vårkonsert!


Solisten som sjunger här heter Sandra.


Solisten heter Amanda. Det var hon jag sjöng med ikväll.

Gud vad alla är duktiga i min kör! Det är så roligt att se! Och mitt & Amandas solo gick galant också! Så allt var hur bra som helst. Yeah.. ;) Dock får man ont i både ben och fötter när man har stått upp i ca en timma. Men det är sånt man får stå ut med! Bara till att bita i det sura äplplet liksom.
Hoppas alla haft en bra kväll. För det har verkligen jag haft!!

Puuuuuuuuss. ♥

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sol sol sol åh vad härligt :)

2011-05-25 @ 23:28:32
URL: http://emblems.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0