Kan man ha mer otur eller ?

Skulle ta tåget från Stenkullen. Hinner knappt komma till stationen förens västtrafik meddelar: "Tåg mot Alingsås till Göteborg blir buss ersatt", detta beror på att... kommer ej ihåg! Haha, rena skämtet de sa inte vart bussen skulle gå någonstans! Men aja, jag hängde på en annan som kunde tänka sig vart den skulle gå.. Men sedan tros sig en annan människa hört att det blir buss ersatt först när vi kommit med tåget till Partille. Så vi lunkar tillbaka för att vänta på tåget som ska komma 11:19, men sedan visar det sig att tåget är försenat så då får vi vänta tills 11:27! Men jag hade trevligt sällskap, pratade med en random människa. Så det var sköj ! :D Fast inte lika kul att se bussen som skulle ersätta vårat andra tåg på andra sidan!! Så jävla störande & irriterande !! Hatar när sånt händer.... Menmen, jag kom till skolan iaf. Väntade in en kompis och satte mig sedan och åt lunch med henne så dagen har inte varit helt fördjävlig dock! :)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0