En händelserik dag !

Började först 08.30 med matte, sen var jag tvungen att gå lite tidigare för att hinna till ett studiebesök borta på Masthuggstorget - Solrosen som klassen skulle till. Dit kan man gå om man har en förälder i fängelse. Verkligen jätteintressant att lyssna på hon som pratade, hon var otroligt duktig på att hålla vårat intresse! Efter det tog jag spårvagnen tillbaka till skolan, åt lunch och sedan hade jag ännu en mattelektion, fast då med min specialpedagog, Clarita istället. Hahah, och sedan skulle jag repa med Mattias. Vilket gick riktigt bra efter mycket tragglande! Så jag är suuuperduuuper nöjd ! :D :D Men shiit, vilken händelserik dag som sagt.. Information från både höger och vänster. Är typ helt slut i hövet.. :P
Hur har eran dag varit ?  

Puuuuuss. ♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: absolut:D

2011-05-16 @ 18:03:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0