Detta är oacceptabelt !!!


lima
(Lina Medina på bilden till vänster, samt hennes läkare, Dr Geraldo, på den andra bilden tillsammans med Lina & hennes första son)

Lina Medina, född 27 September 1933 i Paurange, Peru. Hon var till synes en vanlig liten flicka, tills hon var 8 månader & fick sin mens. Hon utvecklads väldigt tidigt & då hon var 5 år, födde hon en liten son & är därmed den yngsta bekräftade modern i medicinhistorien.

När Lina var bara 5 år gammal tog hennes föräldrar med sig henne till en läkare då de trodde hon hade en tumör, hon var nämligen väldigt stor för sin ålder. Men efter lite provtagningar och diverse utredningar fann hennes dåvarande läkare, Dr. Gerardo, att det inte alls rörde sig om en tumör, utan att hon var gravid i sjunde månaden. Hennes son växte upp i tron om att Lina var hans syster, så då han var 10 år och fick veta att hon var hans mamma blev han väldigt förvirrad. Den 14 maj, 1939, 1 ½ månad efter sin första sons födelsedag, födde hon en till son som döptes till Geraldo. 1972 gifte sig Lina och fick ännu en son, 33 år efter att hon fött Geraldo. Geraldo avled när han var omkring 40 år, cirka 7 år efter att hans bror fötts.

Reflektion: Seriöst det är helt sinnesjukt, ett barn ska få vara barn själv innan den blir mamma.. Dessutom våldta en femåring.. Har man alla hästar hemma då eller!? Svar: NEJ! TYCKER MAN BORDE SKÄMMAS!!! Förstöra ett barn liv på det sättet, det är grymt!!!! Finns inga ord för såna människor.. Jag ogillar dem STARKT ! Vet att alla har rätt att leva, men vet banne mig inte om våldtäckts män har det....... USCH, MÅR NÄSTAN ILLA !!!!


Kommentarer
Postat av: HANNA

va? :o

2011-05-17 @ 18:48:32
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: HANNA

asså , du kan vara med i min tävling, och kanske vinna ett iphone skal .)

2011-05-17 @ 19:05:23
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: HANNA

okej ;)

2011-05-17 @ 19:11:06
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Ida

oj vilken sjukgrej eller :O?

2011-05-18 @ 18:15:30
URL: http://idaaxxelssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller verkligen med dig, hjärtat. DET VAR RIKTIGT SJUKT OCH RIKTIGT ÄCKLIGT!!!!!!!!!!!!!!! Fyyyy, vad hemskt seriöööööst?! Man gör inte så! Och man har sannerligen INTE alla hästar hemma när man gör så mot ett barn. DET ÄR OACCEPTABELT!!! Jag mådde också nästan illa när jag läste det. SJUKT!!!!!!!!!

2011-05-18 @ 20:20:24
Postat av: Sanny

BTW, jag glömde skriva att det var från mig, kommentaren som jag hade skickat innan att det var oacceptabelt och äckligt. Men nu vet du att det var från mig, Veronica! <3

2011-05-18 @ 20:21:44
URL: http://nattstad.se/SannyHårtGodis

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0