Vilken underbart bra & intressant lektion !



Tema - röd tråd:
Alla har vi varit små, men vi blir bara äldre för varje dag som går..

Vi hade en kvinna som föreläste om foto idag på skapande. Jag var verkligen i en "flow upplevelse", tyckte det var sjukt intressant att både lyssna och titta på hennes bilder. Har aldrig tänkt på att ett helt vanligt foto kan förmedla så mycket. Men nu vet jag det. Trodde inte heller jag hade ett sånt stort intresse av vilket budskap ett foto kan ge. Men det var oerhört kul & intressant ! Haha, det roligaste var att jag hade rätt konstiga, udda ide´er. Alla i min klass fick ett gott skratt, eller ja iaf de som var där. Tycker om att bjuda på mig själv som ni säkert redan har lagt märke till. Hehe.. :)

Puuuuss.
Bloggar mer när jag kommer hem.
Ha det !


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E

Haha det känns som att jag är ensam om att inte titta på det, haha ^^

2011-03-09 @ 15:44:32
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Maya

Ja då kanske uttrycket stämmer någorlunda :)

En bild säger mer än 1000 ord!



Hoppas att huvudvärken försvinner snart!

2011-03-09 @ 22:36:41
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0