Soft daaag !

Studiebesöket som min klass skulle på idag blev inställt pågrund av att vår guide var sjuk. Så Jag, Therese & Ramona tog spårvagnen hem till Ramona istället. Kul att fått se hur hon bor! Sen stack vi in till stan och åt på Jensens, mums säger jag bara. Har varit där en gång tidigare. Men shiiiiit vad god mat de har!! Man säger mmmm typ hela tiden medan man äter.. Kan verkligen rekommendera er detta matstället som ni säkert redan förstår. Ligger vid Brunnsparken i Göteborg. Bra service, mat.. Kan det bli bättre eller? Svar: Nej, jag tror knappast det faktiskt. :D :D

Här kommer ngr bilder när vi satt och åt + en annan random bild..


Mums filibaba!!!


Therese :D


Ramona :D


Och jag :D


Haha, och random bilden.. Tyckte den var SÅÅ sööt!!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0