My day today !

Idag var jag på en föreläsning i Lerum som alla ni vet som läste mitt inlägg igår. Jag tänkte sammanfatta hur det var. Tyckte det var intressant till en början. Men blev lite svårt att koncentrera sig när hon som höll föredrag hela tiden började en mening med "eh?".. Det lät lite som att en gymnasie elev pratade istället för hon som var vuxen. Men jag har självklart fullt överseende för att alla inte är bra på att hålla föredrag. Men det blev iaf rätt långtråkigt.. Fast ngt som jag la märke till idag är att vi männsikor inte lyssnar på varandra tillräckligt noga. Det märktes tydligt när man fick ställa frågor. Ngn ställde precis samma fråga som den innan hade gjort. Så där är det väldigt tydligt i dagens nu läge. Att vi behöver lyssna bättre på varandra!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0