Fick besök på förskolan idag !

Min lärare kom för att kolla hur jag hade det på min praktik. De åkte alltså ända från Gbg för att träffa mig. Haha, de hade sagt båda två att de tyckte att det var som att komma till landet. Riktigt roligt att de kom! Hade faktiskt nästan saknat dem. De är så goa nämligen.. Så ska både bli skönt och tråkigt att komma tillbaka till skolan. Kommer säkerligen sakna alla barnen. Sicken tur att jag bor så nära. Då kan jag säkert hälsa på de ngn gång! Åååh, vad braaa!! :thumbup:


Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

- på ett musikställe med massor av replokaler =) så inte så mycket att göra!

2011-03-30 @ 17:46:14
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0