Dag 07 – Mitt favoritminne

Tiden med Bamse. Har alltid velat ha en hund. Men mamma var allergisk så det gick inte tyvärr! Dock skaffade sig Pappa en hund istället (mina föräldrar är skilda). Jag var verkligen VÄRLDENS lyckligaste människa då! Det kom glädje tårar när jag öppnade dörren och fick se täcke, matskål osv. Förstod direkt vad som skulle ske. Och där kommer en jättesöt hund på bara ngr månader fram till mig. Ringde genast till min mamma och berättade vad som hade hänt. Fast det gick inte så jättebra att prata eftersom jag fortfarande hade gråt i rösten..

Tyvärr blev vi tvungna att sälja av honom efter drygt 1 år.
Men kommer alltid att älska MIN Bamse !


LOVE YOU !!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0