Ngt som kanske roar er

Namn: Veronica Pettersson
Piercingar: Nej, eller bara hål i öronen.
Tatueringar: Nopp!
Längd: 170 ca
Skostorlek: 39-40 typ
Hårfärg: Blont
Fräknar: Nix..
Motto: Behandla andra som DU själv vill bli behandlad!

Kär? Naj.
Önskar du att du bodde någon annan stans? Ah, hade faktiskt velat bo i Göteborg. Då har man nära till allt.
Tänker du på självmord? Nej!
Tycker du att du är attraktiv? Jodå.
Dricker du? Nej.
Använder du droger? Nej, anser inte att det är ngt liv att leva..
Röker du? Absolut inte.
Vilket schampo använder du? Olika varje gång.
Vilken parfym använder du? Använder knappt parfym, eftersom min mamma och låtsas pappa är allergiska..
Vad är du rädd för? Stora spindlar, de är riktigt äckliga.
Gillar du att tvätta? Haha, har aldrig provat så.
Gillar du berg och dalbanor? Ah, vissa ! Lisebergsbanan gillar jag, men inte BALDER!

Senaste...
Filmen du hyrde
? Minns ej.. hyr typ aldrig film.
Filmen du köpte? The groudge
Låten du hörde: Chris Medina - "What Are Words"
Låten du laddade ner? Absolut ingen aning du..
Personen du ringde? Martina
Personen som ringde dig? Madde
TV-program du såg? Jersey Shore
Person du tänkte på? Sanna framför allt.

För eller emot...
Långdistansförhållanden? Vet inte har aldrig testat så.
Utnyttja någon? Definitivt emot.. det är inte rätt!  
Självmord? Emot! Men alla kan ju inte må bra. Dock tycker jag det är hemskt när man skadar sig själv och delvis andra som personen i fråga känner.  
Ungdomar som röker? Varken för eller emot. Bryr mig faktiskt inte, det är upp till en själv tycker jag.
Använda droger? EMOT! Det skadar bara en själv....
Sex före äktenskapet? För. Tycker man gör det när man är redo liksom.
Köra onyktert? Emot! Du skadar dels sig själv ifall det skulle hända ngt.. men även omgivningen kan ta till skada på grund av ditt misstag.........
Förhållanden? För.

Favorit...
Låt: Just nu är det: Chris Medina - "What Are Words"
Sak att göra: Sjunga! Det är livet.
Sport: Fotboll eller basket.
Dryck: Fanta exotic
Kläder: Mysbyxor
Film: Finns ju rätt många må jag säga!
Bil: Volvo
Serie: Gossip Girl

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke
? Nej.
Gråtit över en flicka? Beror på vad man menar.
Ljugit för någon? Klart.
Varit i slagsmål? Nej, och det är jag oerhört glad över.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Jujjemen.

Antal...
Gånger du vart kär
? Haha, jag tycker inte det ifrån man var liten räknas så drf svarar jag 0 gånger.
Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång. 
Hjärtan brustet på grund av dig? 1 då skulle jag tro.
Tjejer du kysst? Ingen.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 1 typ bara x)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 2 gånger skulle jag gissa.

Pålägg som gäller: Skinka, ost (om den inte är stark). Annars Keso.
Dagens dryck: Mjölk

Senaste...
Boken du läste? Möss och människor - John Steinbeck 
Personen du fick e-mail av? Haha, en grupp från Fb.
Personen du fick brev av? Oboy! Jag har ingen aning du!
Personen du fick sms av?  
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Idag :)
Saken du köpte? Säger två saker - linne, klänning
Vad har du gjort idag? Kommit hem, tränat och kollat tv.
Var det kul? Nja, sådär..
Brukar du svära mycket? Hehe, ah (A)
När stiger du upp på morgonen? Det beror på, men oftast halv 7.
Gillar du att slåss? Nej. Vrf ? Bara onödigt ju, ger inget gott.
Vad har du på dig? Svarta mysbyxor och en Adidas tröja.
Vad ska du göra ikväll? Kolla film blir det nog om det visas ngn bra, men först äta ngt. Är så hungrig!
Vad är du allergisk mot? Inget.
Var har du ont? I huvudet, har sovit för få timmar de senaste dagarna.
Använder du hårspray? Ne, eller bara ibland. När jag ska styla min lugg rätt :)
Kan du stå på händer? Ne, tror knappast detta.
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark. Håkan Helsström suger apa !
Salt eller socker? Haha, beror väl på till vad.
Gillar du ketchup? Jodå, fast äter det sallan. Bara till korv som jag brukar ha det!
Är du glad nu? Nej, verkligen inte. Är uttråkad och har ont i huvudet.
Var du glad igår? Yees, I was!  (:
Vad dansar du till? Musik såklart! Fast det blir oftast när jag städar mitt rum.
Stockholm är... ? en stad med massa stekare.
Göteborg är... ? En för jävla skön stad!
Kan du sjunga? Ja, och jag sjunger bra också.
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Thailand :D

Kommentarer
Postat av: detfinasmultronet

Gillar du INTE balder? åh herregud, det är ju världens roligaste

2011-06-26 @ 21:30:42
URL: http://detfinasmultronet.blogspot.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0