Jaha, då var det sommarlov då !!


Dagens skolavslutnings klänning! Tycker den är så sööt! Mer bilder kommer på mig och den senare. :)

Fy skjutsingen vad sköööööönt alltså ! Denna sommaren tänkte jag att jag skulle gå på många festivaler! Det är alltid roligt! Dessutom står musiken alltid i centrum! Det gillar vi verkligen!!! Oooh, love muuuuusic ! Det är livet vettu! :D :D Vad vore världen i all sin glans om inte musiken fanns ?? Jadu, det kan man verkliiiigen fråga sig! Hahaha, jag är på toppen humör idaaaag ! Fast det tror jag redan ni har märkt! Men vem är inte glad när det är sommarlov liksom?! Dessutom fick vi i kören äran att avsluta - as usal, och sjunga innan alla skulle ha sommarlov! UNDERBART! Och Burgårdens kör är så goa och duktiga! Så det är alltid lika kul varje gång att stå på scenen och sjunga med dem, samt ha solo såklart.. ;) Höhöh! Hoppas ni mår lika bra som jag!!! WIIIIE !

PUUUUUUUSS PÅ ER! ♥

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0