Idag ska jag packa


Så här såg förra årets midsommar firande ut..

För imorgon senare på kvällen sticker jag och familjen till mammas bästa kompis och hennes barns land. Så jag kommer inte hem förens efter midsommar, alltså söndag. Eftersom vi ska sova över där. Först på torsdag kommer det bara vara jag, Mia, Marcus, Mats, Mats, brorsan & mamma. Men sedan på midsommarafton kommer det komma både folk som vi redan känner, men också tvärtom. Så det ska bli riktigt kuuul ! Tänkte jag skulle lägga in lite tidsinställda inlägg så ni inte blir helt utan mitt bloggande.. Men då kommer vi till den svåra frågan, vad ska jag blogga om? Vad vill ni se! Berätta för mig. :) Puuuuss. ♥


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0