Saknar dig Bamse !


Ngr månader här bara.. Förstår att pappa föll för dig, gubben.  




Tiden går fort..




"I believe I can fly".


Du var speciell.


Finaste hunden man kunde ha, det var DU.. Kommer aldrig glömma dig! Älskar dig! ♥

Enda sedan jag var liten har jag drömt om en hund. Och när Mats (min låtsaspappa) kom in i bilden. Hade han en hund som hette Smulan. Den var hur go som helst! Men efter ett tag började mamma känna av allergi emot henne så vi blev tvugna att sälja den, tyvärr.. Ingen aning ens vart den kom någonstans..
Men iaf, 2010 tror jag det var, så skulle jag till pappa. Gick in i lägenheten som vanligt och efter en stund plingar det på dörren. Pappa går och öppnar och jag går nyfiket efter för att se vem det är. Pappas kompis Eva står där med hundkoppel, matskål och korg. Plötsligt dyker även en söt medelstor valp fram bakom henne. Jag skulle bli världens lyckligaste människa! Det första jag gjorde var såklart att gå fram till den och klappa den. Men strax efter det var jag bara tvungen att ringa mamma och berätta om den glada nyheten att pappa har skaffat hund. Fick glädje tårar när jag skulle säga orden "Pappa har skaffat hund". Jag var så lycklig! Vi hade våran Bamse i ca 1 år. Innan vi förstod att pappa inte kunde hanskas med honom. Han var helt enkelt för stor (pappas första hund också.) Vägde uppe emot 45 kg när vi tvunget fick sälja den till en familj uppe i Värmland som hade hundar sedan tidigare. Där med mer erfarenhet. Stor yta skulle de ha också så Bamse kunde springa mycket mer fritt än vad han kunde hos oss. Eftersom vi bodde i lägenhet. Hoppas verkligen att du har det bra hos dem. Kommer aldrig sluta älska dig. LOVE YOU! ♥

Så när jag t ex. ser program som It's Me or the Dog. Eller bara ser ngn leka med en hund ute så tänker jag oftast tillbaka på tiden men Bamse! Och saknar verkigen att ha en hund.. Men det är ett stort ansvar också, men kommer nog skaffa en när jag är vuxen och har flyttat hemifrån och allt. 



Kommentarer
Postat av: Chriis

Sv: visst är dom snygga? :O värsta duktiga :o ah det är det verkligen :( och attt det är hans brro som dödar honom är dåligt :(

2011-07-07 @ 16:17:33
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

haha tackar x)

2011-07-07 @ 16:45:45
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0