Kollat filmen Arn och sjungit as usual !



Sjöng dessa godingarna:

* "I Believe I Can Fly" - R.Kelly
* "Flying Without Wings" - Westlife
* "I'll Be There" - Michael Jackson
* "Without you" - Mariah Carey (Sjukt svår är den). Men ska försöka sätta den någorlunda till slut!
* "För Kärlekens Skull" - Ted Gärdestad
* "God Blessed The Broken Road" (Den gick riktigt bra idag.)
* "How Do I Live" - Leann Rimes

(:

Ni får jättegärna komma med förslag vad jag ska ge mig på. För som ni ser så är det bara ballader jag sjunger just nu. Vilket faktiskt blir rätt lång tråkigt i längden! Så kom igen shooot, vad som helst så säger jag om jag kan tänka mig det eller inte.. COME ON ! :D


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0