Hemkommen från Skåne !

Vi packade ur allt som skulle in från husvagnen. Sedan värmde jag en pizza slize.. det var otroligt gott! :) Men nu ska jag sammanfatta min tredje husvagnssemester: Jag tycker det har varit riktigt roligt. Har alltid kunnat gå till min vän Nattas tält. Och dagen innan vi skulle åka började vi även hänga med Nattas ex och hans kusin plus min brorsa. Så det var trevligt! Dock svårt att veta vad man skulle hitta på eftersom det inte fanns särskilt mycket att erbjuda på campingen. Mini golf och pingis var det som fanns, Dessutom regnade det typ hela tiden när vi var där så det blev antingen kort, korsord, promenader & cykelturer. Men tycker ändå denna huusvagnssemestern var den bästa eftersom det alltid fanns folk man kunde prata med och hundar. Jag älskar verkligen dogs! ♥

Lite bilder från livet i Skåne:


Natta & Trissa.

Jag och Trissa (valp mage).




Bosse (Bo) :D


IDA :) Så sööööööööt!


Bosse & Ida.


Ida & Emil.


Snoddas.

I Malmö med Natta, Anna & Julia.


Anna och en rikstelefon.







Kommentarer
Postat av: Yohanna ♡

Massa söta vovvar! :)

2011-07-31 @ 21:33:39
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: Sanny

Åååååh, SÅ fina bilder gumman! Älskar dem verkligen! Och du är så söt! :D Puss puss! <3

2011-08-02 @ 20:22:57
URL: http://nattstad.se/SannyHårtGodis

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0