Gårdagens uppdatering !

Såg ju Letters to Juliet igår som ni vet. Och måste bara säga att den var helt underbar!! Ni missar verkligen ngt om ni INTE ser den. Den filmen kommer jag se om & om igen.. Ända tills jag tröttnat på den! Haha, ursäkta om jag upprepar mig nu: "MEN NI MÅSTE BARA SE DEN"!



Senare på natten kollade jag & brorsan på Hitta Nemo. Eller ja.. brorsan "tittade". Men hörde att han skrattade åt deras repliker iaf. Så jag kände av hans närvaro på det sättet! Hehehe.. ;) Fast dock såg vi inte färdigt den, utan det gjorde jag förmiddagen där på. Tycker det är en väldigt mysig och rolig film. Får glädjetårar när Marvin hittar sin son Nemo. Det är så fint!


Lånad från google.


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0