Bästa nyårn ever!










Fin tunga han har ! :)






*Gossigoss*


Jag & Linus :D


Bilden är inge vidare på mig där.. men Linus är så söt så !



Det var alla bilder från mitt nyår mm...

Hade det helt underbart med min vän.
Vi hade roligt hela tiden verkligen. Synd att jag inte kunde stanna längre.. :(
Men det lär inte vara sista gången vi ses.
Massvis med Puuuuusar & Kraaaaamar till dig rara, söta, fantastiska, underbara, vackra, bästaste Sanna Carlsson!! :D :D <3 <3 <3 <3 <3 <3 <33

Hoppas ni haft det lika kul som jag!

Puuuuuss. ♥

Kommentarer
Postat av: SannaC*

Naaaaw, vilka söta bilder du lyckades ta egentligen! :D

Jag tycker också att det var synd att du inte kunde stanna längre, men nästa gång vi träffas så hoppas jag att vi kan umgås längre! :D Och jag hade det verkligen jättekul med dig! :D

Massa pussar och kramar till dig underbaraste, sötaste, finaste, bästaste, gulligaste Veronica!! :D <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-01-03 @ 17:37:02

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0