Eye candy for me !

The Sun Dress SEK 379, Kling - NELLY.COMAnn-Marie Dress SEK 489, Jeane Blush - NELLY.COMJahu Dress SEK 299, Ichi - NELLY.COMFloral Lantern Dress SEK 339, Rare Fashion - NELLY.COMTronic Denim Tunic SEK 299, Only - NELLY.COMCamelia Top SEK 649, The Wardrobe - NELLY.COMPearl 3/4 Top SEK 499, Object - NELLY.COMNati S/L Long Top SEK 359, Vero Moda - NELLY.COMAtlanta Singlet SEK 799, Du & Jag - NELLY.COMDeidra SEK 1495, Ted Baker - NELLY.COMPearly Top SEK 199, Vila - NELLY.COMTulla Two Top SEK 249, m By M - NELLY.COM

Tyckte det var dax att lägga upp lite mode.
Var ett bra tag sen sist. Men nu ska jag kila, dags för lite jordgubbar & sen lite glass till det kanske ? ;)

Puuuuuuss. ♥
Take care!
Vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Evelina

SV: tycker du har en fin blogg :) den enda jag saknar är lite mer färg bara :) hoppas du får en fin dag

2011-02-24 @ 08:00:57
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Postat av: Evelina

SV: haha sa ja något dumt nu ;)? nejdå, men kanske någon bakgrunds mer än vit? Jag har ju rosa och vitt exempelvis. Du har en jätte fin blogg, så egentligen behövs de inte mycket. Men de skulle väl vara mitt tips :)

2011-02-24 @ 16:21:16
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Postat av: Sofia.

åh så fina kläder! gillar speciellt den vita klänningen :)

2011-02-24 @ 20:43:56
URL: http://sofijask.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0