melodifestivalen 2011 - linköping

1. Sara Lamholdt - "enemy" - tyckte hennes röst var dålig. Dock var låten helt ok.. men låten får inte samma effekt om personen i fråga inte kan sjunga!

2. Shirley's Angels - "I Though´t It Was Forever" - Gillade den!

3. Linda Sundblad - "Lucky You" - seriöst hon sög.. det enda jag gillade var hennes outfit! Fattar inte ens hur hon har tagit sig in i musikbranchen? Men man ska inte bli förvånad längre....

4. Sebastian - "No One Else Could" - den tyckte jag faktiskt rätt bra om, måste jag säga. Han kan iaf sjunga ! Och låten var inte kattpiss heller. Bra där..

5. Eric Saade - "Popular" - det var verkligen den bästa låten bland ALLA dessa bidragen. Love it! Sen är han oxå väldigt snygg!! O.M.G.

6. Sara Varga - "Spring för livet" - fin låt, men för platt.. hon sjöng den tråkigt! Skulle använt sin röst mer.. dynamik osv.

7. Playtones - "The King" - go låt ändå, dock passar den inte riktigt i Melodifestivalen kan jag tycka. Men helt ok var den.

8. Simon Forsberg - "Tid att andas" - riktigt fin, men för boring att lyssna på!

Detta var bara mina åsikter.
Vill självklart höra era?
Så tveka inte och kommentera i detta inlägget vad ni tycker och tänker.

Puuuss alla. ♥


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0