Kvällens bilder !


That's me ;)




HAHAH, man kan ju inte vara seriös hela tiden xd


Inte den bästa bilden då men.. den får allt duga !


En trött Sara ! Är jag så jobbig tro?


FJORTIZ POSE...


Fortsättning följer...


Haha, ser helt drogad ut.. men jag skyller på den starka blixten.
För det var faktiskt så det var!




Glad tjej ni ser :)





Min fredag har varit toppen trots mina oväntade planer. 
Får dock hoppas att jag & "mormor" kan träffas nästa helg istället.. ♥
Saknar nämligen henne! 

Puuuuss. ♥

 




Kommentarer
Postat av: Amanda

HIHI, gud vilka söta bilder!

Älskar människor som kan bjuda på sig själv,

det blir så mycket roligare att kolla på bilderna då :D PUSS <3

2011-02-18 @ 23:30:25
URL: http://helinfour.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0