felsms.com

En kul sida vill jag lova... jag menar kolla bara här:

Till: En kille på jobbet
Sms: Jag kollar på porrfilm älskling. Och om du inte skyndar dig hem nu så hinner jag snart komma. Jag är sååå kåt!
Svar: Haha, har du skickat fel?

Förklaring: Skämdes ihjäl! Verkligen! Så fel det blev!

                                                                                                                                                          

Till: Pojkvännen
Sms: Hej, ;) men du, jag kollade lite o såg en as bra dildo (tror iallafall att den är bra) för bara 50 kr :o jag tycker att vi ska satsa på de du ;) vad tycker du? <3
Svar: Älskling, varför ska du köpa en sån när du har mig? ;)<3

Förklaring: Ah, jag skulle skicka det till min bästa vän, men jag råkade skicka till pojkvännen, det blev lite komiskt och han tog det ju bara som ett skämt, men jag diggar hans svar ;) hihi 

                                                                                                                                                            

Till: Pappa
Sms: Vi måste ha mer sex för o bränna mer kalorier, VI MÅSTE HA VILT SEX! :D
Svar: Inget

Förklaring: Han satt brevid mig, o kolla på mig som om jag var dum i huvet sen hade vi ett litet samtal.. mindre kul asså..

                                                                                                                                                              

Till: Mamma
Sms: Jag vill bara dö. Kuken slaknar efter ett tag när jag har sex med Nina. Fan ska jag göra.
Svar: Du, dö inte fråga pappa. han är expert på det där kan jag säga.

Förklaring: Trevligt att veta och ännu trevligare är att mamma vet att jag har problem med dicken. jag skäms ihjäl.

                                                                                                                                                               

Till: Killen jag hade på G
Sms: Jag sitter och tittar på Bamubibjörnarna, vill du komma?
Svar: Bumbibjörnarna? Är inte det ett barnprogram för jättesmå barn?

Förklaring: Åh så pinsamt. Jag skulle smsa min lillasyster. Men så skickade jag till honom. Av alla... Honom!!! Åh gud så klantigt!!!







Kommentarer
Postat av: Alexandra

asså xD haha bara älskar att läsa sådana sms xD

Är så jäkla kul att läsa det ^^ <3

2011-02-18 @ 23:55:33
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
Postat av: VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL

Tackar! Fan vad glad jag blir när jag hör sånt! Tänkte ställa en fråga vad tycker du är bra med min blogg och vad skulle jag kunna göra bättre?

Läsarnas påverkan är viktig

Kram Viktor!

2011-02-19 @ 14:07:44
URL: http://www.viktorfrisk.com

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0