Dag 05 – Ett ögonblick

Hmmm.. det finns väldigt många. Men det som jag anser har gett mig mest erfarenhet är: När jag sökte till idol 2010, visst fick vänta i hela 10 timmar innan jag fick komma in och sjunga för fejkjuryn. Men det var det fanne mig värt alltså!? Fick hur bra respons som helst. Sen är jag även en erfarenhet rikare idag! Men vet ni vad? Nej, såklart ni inte vet. Haha, dum fråga! Men jaja, jo det som var det mest konstigaste var att jag inte var ett dugg nervös när jag skulle in och sjunga för fejkjuryn. Helt sjukt.. men så var det iaf.


Fulaste bilden EVER på mig! Men det var den enda bilden jag hade..
Så den får faktiskt duga.


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0