Dag 03 – Vad är kärlek?

Kärlek för mig är när man delar allt med den personen man verkligen tycker om. Går inte bakom ryggen på den andra! Ger varandra komplimanger, och accepterar varandra för dem individer man är. Ingen har ngn rätt att förändra en annan person. Alla är lika bra som dem är. Du är unik på ditt sätt ! Vi alla är olika, och det är jättebra tycker jag. För hur kul hade det egentligen varit om alla var stöpta i samma form? Nej, precis det hade inte alls varit särskilt kul. Tycker ärligt talat vi människor är alldeles för bra på att se andras fel, men har desto svårare att se våra egna. Det är sorgligt faktiskt..

Kan ni hålla med mig?


Kommentarer
Postat av: LACEEQUEEN

Hej sötnos!



Det ska bli superkul om du går in min blogg och anmälar dig i tävlingen genom att skriva bara " jag är med" i inlägget.

Länk finns här under:

http://www.nattstad.se/LaceeQueen?id=1394443



Om du gillar inte sådana tävlingar, då ber jag om ursäkt för stör jag.



lycka till/kram

2011-02-25 @ 08:21:32
URL: http://nattstad.se/laceequeen

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0