Dag 01 – Om mig

Mitt namn är Veronica Pettersson och jag bor i Floda med min familj som består av mamma, Mats (min låtsas pappa) & min tvillingbrorsa Simon. På min fritid ägnar jag största intresset åt musiken, sjunger eller bara lyssnar. Har sjungit enda sen 3:an typ, då jag började i skolkören. Efter det har bandet mellan mig och musiken bara blivit starkare & starkare. Älskar verkligen att sjunga! Det är ngt av min livsglädje. Särskilt när man får så fina kommentarer av alla. Visst, klart det finns alltid de som försöker trycka ner en.. men det biter absolut inte på mig! 
Började hos en sångpedagog när jag var ca 14 år. Har henne ännu, dock kan vi inte träffas lika ofta längre eftersom hon ska bo i Norge i ett år. 

Vad mer älskar jag att göra än att sjunga? Jadu, jag tycker om att sitta och blogga som ni säkert förstår vi det här laget. Läsa böcker kan även vara trevligt & mysigt ibland. Kompisar har en stor betydelse i mitt liv, bara fika, strosa runt på stan & bara små prata med varandra, är alltid uppskattat om ni frågar mig! Händer oxå att jag pärlar, fast det blir alltför sällan nu för tiden. Men håller iaf på med ett halsband till min mormor, hennes hade gått sönder så hon ville att jag skulle fixa det.. än är det inte klart, men jag jobbar på det. Haha!

Många kanske inte har snappat upp vilket Gymnasie program jag går. Ska då tala om det för er: Jag går Barn och fritidsprogrammet på Burgården I Göteborg. Där som inriktning läser jag Pedagogisk verksamhet, vilket är väldigt kul eftersom man får lära sig så mycket om barns beetende osv. Känner definitivt att jag har valt rätt linje. Synd bara att min klass är som den är. Men får hoppas det löser sig senare.
Ni kanske undrar nu vad jag skulle vilja bli när jag är klar med min utbildning? Jo, än så länge vill jag bli förskolelärare. Älskar barn! Så det skulle passa mig lika bra som att en guldfisk tycker om vatten.

Nu har ni fått en bättre inblick i mitt liv. Hoppas ni läste allt. Kan ju säkert vara kul att lära känna mig om ni i fråga läser min blogg.

Puuuuuuss. ♥


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv; hihih taack :D<3

2011-02-21 @ 20:17:55
URL: http://casseyy.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0