Ullared för hela slanten i morgon !

Blir nog till att julhandla och kanske hittar lite fler tips på vad jag kan önska mig i julklapp samt födelsdags present! Sedan efter det ska jag skriva färdigt ett skolarbete. Kanske även kolla på filmen som jag ska skriva om en gång till (om den finns i filmhyllan här hemma). Så vi får se när vi hörs igen! Kanske hinner skriva ett litet kort inlägg innan jag pyser.. Den som lever märker hur det blir. :) PUUUSS! ♥ Nu ska jag hoppa in i duchen. Jag ska hoppa högt, I promise.. ;)


Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Hehe, nej det är faktiskt sant. Det är roligt med julklappar.

Men vi har slutat med det för att vi anser lite att det är mycket bortkastade pengar, man köper bara för att köpa och folk ska ha nåt att öppna. Då kan man istället köpa nånting till sig själv istället :)

Kram!

2011-12-18 @ 21:54:52
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Godmorgon! Länge sedan :) nu har dragit igång "VECKANS AWESOME" anmäl dig på bloggen vettja ;) ha en bra måndag!

2011-12-19 @ 08:47:59
URL: http://guevacci.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0