Sorry för skev uppdatering på sistone..

alltså ingen alls förens en stund sedan. Inte ens ngr mobil inlägg blev det i går som jag trodde rätt säkert att jag skulle kunna göra. Men det var så mycket som hände hela tiden. Först skolan, sedan gick jag på stan och allt sådant med ngr vänner. Så ah, tiden räckte helt enkelt inte till. Men det blir bättring jag lovar! Nu är det helg och allt - inget planerat direkt förutom att det kanske blir bio i morgon. Plugga kommer jag även ägna mycket tid till. Eftersom det blir prov nästa fredag i Arbetsmiljö och Säkerhet så yeees.. that's life !

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- julklappskalender i bloggen

sv: hihi jag med :D hur har din fredagkväll varit? kramis :D

2011-12-02 @ 23:46:43
URL: http://eemma.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0