Vässtrafik är kaos..

Skulle åkt från pappa 14:25, men tåg fan kom inte.. Så det kom inte förens om en halvtimma, alltså 14:55! Då studsar man ju verkligen av glädje.. Finns inget bättre än att vänta på tåg! We lööööve it. Eller inte.. Och det slutade inte med försening utan när jag och brorsan väl var inne på Centralen så visade det sig att även vårat Alingsås tåg var inställt och det skulle bli ersättningsbuss. Hatar Västtrafik!!! Så vi fick tvunget lunka dit! Men buss helvetet kom aldrig.. Arghhh.. man blir SÅ suuur! Nej, vi fick gå tillbaka och vänta tills 16:17 tåget skulle åka. Och när vi väl satt på tåget så träffade jag en gammal kör kompis.. så det dåliga för med sig ngt gott iaf! Tur det ! :D

Efter en stund var jag och brorsan ÄNTLIGEN framme i Floda. Efter många om och men. Dock fick bussen som vi skulle åka med problem med batteriet. Så ännu en gång vi fick vänta. Skitkul!! Men jaja, det gick rätt så fort när busschauffören väl fick dit ngn som kunde hjälpa honom. Så ah, det har ju inte varit min tur dag direkt om man säger så!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Här på Gotland har de öst ner som jag vet inte vad! Trist när alla planer man har förstörs på grund av regn. :(

2011-08-08 @ 00:00:16
URL: http://thilles.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtrycket:

Trackback
RSS 2.0